- Tipo NewsRICERCA PARTNER
- FonteSIMPLER
- Del
Primarily they serve OEMs by helping them streamline customer support. Their AI platform integrates with internal technical documentation, allowing customer service teams—or even AI-powered chatbots—to provide more effective assistance. This results in improved response times, reduced support costs, and a better customer experience.
With this Eurostars project, the company aims to enhance their AI-driven knowledge assistant by integrating advanced natural language processing (NLP) techniques and improving search algorithms for technical documentation. To achieve this, the company seeks research and development partners with technical knowledge management challenges in the energy sector. Together you will build an energy industry specific AI-solution that unlocks technical knowledge during installations and maintenance.
Codice di riferimento della ricerca partner: RDRNL20250404018
---
Per ottenere ulteriori informazioni finalizzate ad attivare una partnership, segnaliamo che è possibile:
- se localizzati in Emilia Romagna, compilare il modulo per manifestare il proprio interesse
- se localizzati in altre regioni d'Italia, individuare l'ente di riferimento per la propria regione sul sito ufficiale di Enterprise Europe Network riportando, in ogni caso, il codice di riferimento.
Per pubblicare la vostra ricerca partner nel database della rete Enterprise Europe Network è possibile contattare l’ente di riferimento della rete EEN. Qualora localizzati in Emilia-Romagna potete contattare ART-ER all’indirizzo e-mail simpler@art-er.it